Islamic Widget

Saturday, January 15, 2011

Terima Kasih Ya Allah....

Ya Allah..aku x pernah TERduga olehku apa yg telah ENGKAU berikan pada aku..
Alhamdulillah..jika ini permulaannya..
Aku bersyukur..Setelah apa aku lalui tanpa berputus asa  dan tanpa jemu berdoa memohon dariMU,ENGKAU telah hadiahkan sesuatu yg x pernah terjangkau dibenakku..
Janganlah KAU ambil apa yg telah ENGKAU berikan padaku ni..
Teruskanlah beri aku kekuatan iman,kesabaran,ketabahan hati..
Teruslah bantu aku n bimbing aku mencari cintaMU..
Hadirkanlah insan2 yg terus membantu aku n memberi semangat kpdku..
Semoga ape yg ENGKAU berikan padaku ini,menguatkan lagi iman ku pdMU..InsyaAllah..
Kali ini aku menitis airmata kegembiraan n kebahagiaan..semoga ianya kekal hingga ke akhir hayat kami…insyaAllah..
Makbulkanlah doa2ku..aminn..

Banyak yang aq pelajari hari ini...erti penghargaan...dihargai & menghargai...kasih-sayang...persahabatan...
Kepada insan yg bernama sahabat...semoga dalam lindungan Allah s.w.t sentiasa....

No comments: