Islamic Widget

Saturday, December 25, 2010

Suara Hati Seorang "Aku"

Wahai suamiku, sentiasalah doakan aku agar bisa menjadi sorg wanita yang mulia
yg sentiasa tidak lupa menghargai ertinya harga budi sorg insan yg bergelar "suami"..
Doakan aku supaya tidak pernah lupa menghargai kehadiranmu di sisiku sepanjang meniti buih-buih kehidupan alam berumahtangga...hingga ke hujung nyawa...

Wahai suamiku yg ku sayangi...bimbinglah aku agar aku tidak terpesong dalam melayari "bahtera suci" bersamamu...
Bantulah aku...pimpinlah aku..menjadi mukminah sejati
Agar dgn bantuan..bimbingan...pimpinanmu yg ikhlas & tulus itu..kita bisa bersatu di syurga nanti...
Hakikat hidup yang dilalui tak semudah yang diimpikan..dijanjikan..didambakan..
Terlalu banyak onak & duri...yg harus ditelusuri
tuk mencapai kemuliaan bagi seorg insan yg bergelar isteri.....
Terima kasih kerana menjadi seorg suami...sahabat...kekasih...kpd seorg "aku"
Sesungguhnya aku bersyukur kpd-NYA menghadirkan dirimu dlm diari hidupku...terima kasih ya Allah!

No comments: